پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

استقلال ۳ دروازه‌بان مدعی نمی‌خواهد| مظاهری نزدیک درب خروجی

  • کد خبر: ۹۱۹۰۶
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
استقلال ۳ دروازه‌بان مدعی نمی‌خواهد| مظاهری نزدیک درب خروجی
با وضعیتی که در چارچوب دروازه استقلال به وجود آمده، جدایی رشید مظاهری در نیم فصل از استقلال قطعی خواهد بود. مظاهری مورد توجه دو تیم مدعی لیگ برتری است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رشید مظاهری به گزینه سوم استقلال در چارچوب دروازه تبدیل شده و بعید است آینده امیدوار کننده‌ای در این تیم داشته باشد. فرهاد مجیدی در ابتدای لیگ بیست و یکم تنها از روی اجبار به این دروازه‌بان فرصت داد و در باقی بازی‌ها از سیدحسین حسینی و علی رضایی استفاده کرد؛ دو دروازه‌بانی که حالا به گزینه‌های اول او برای حضور در ترکیب اصلی تبدیل شده‌اند و بعید است تا آخر فصل نیز تغییری در این وضعیت ایجاد شود. فرهاد حتی در دربی ۹۷ نیز بی‌میل نبود از علی رضایی بهره بگیرد تا بر اعتماد به نفس این دروازه‌بان بیفزاید، اما گلی که رضایی در بازی با صنعت نفت آبادان دریافت کرد و در پیش بودن یک بازی حیثیتی مجیدی را به سمت بازگرداندن حسینی برد.

دروازه‌بانی که در همه این سال‌ها با صبوری بسیار تلاش کرده موقعیتش را در این باشگاه حفظ کند. در کنار مرتبه‌های فنی حسینی که بار‌ها به مدد استقلال آمده، این دروازه‌بان هرگز تنشی با مربیان و مدیران باشگاه نداشته، اما رشید مظاهری در فصول حضورش در استقلال راه پرتنشی را پیش کشید و به واسطه اختلافاتی که با مدیران و حتی مربیان تیمش داشت، حاشیه‌های متعددی را برای استقلال ایجاد کرد. در واقع مظاهری مسیری را پیمود که مطلوب رقبایش بود تا آرام، آرام به گزینه سوم تیمش تبدیل شود. شاید اگر رشید از لحاظ اخلاقی قدری حرفه‌ای‌تر عمل می‌کرد، هرگز به وضعیت امروز دچار نمی‌شد، اما بی‌تجربگی‌های این دروازه‌بان سبب شد تا در وضعی قرار بگیرد که بی‌تعارف هرگز امیدوار‌کننده نیست و به احتمال بسیار زیاد او را در نیم فصل به سمت خروج از استقلال سوق می‌دهد.

عاقلانه هم نیست که سه دروازه‌بان مدعی در یک باشگاه کنار هم باشند. اکنون رضایی در همین دایره‌ای قرار گرفته که حسینی و مظاهری قرار دارند و با توجه به انتخاب‌ها و اولویت بندی‌هایی که سرمربی استقلال در فصل جاری داشته، مظاهری جایی در تفکرات سرمربی استقلال ندارد و حتی در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن نیز نمی‌تواند جایگاهی در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد؛ بنابراین جدایی او را می‌توان خبری قطعی در نیم فصل دانست و او را از همین امروز در دایره یکی از جدا شده‌ها قرار داد.
مظاهری بدون شک از دیگر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد‌هایی خواهد داشت. حتی ممکن است او در لباس پرسپولیس نیم فصل دوم به میدان برود و خودش را در این باشگاه محک بزند. در واقع مظاهری دروازه‌بانی نیست که روی زمین بماند و اگر پیش از شروع لیگ بیست و یکم نیز قدری از درخواست مالی‌اش می‌کاست می‌توانست در یکی از تیم‌های مدعی لیگ دروازه‌بانی کند، اما خواسته‌های مالی قابل توجه، این دروازه‌بان را از فهرست تیم‌های مدعی کنار زد.
حالا، اما شرایط مظاهری به گونه‌ای است که قدرت مانور آنچنانی هم روی دستمزد خود در نیم فصل دوم نخواهد داشت. نیمکت‌نشینی‌های پی در پی بی‌تردید دستمزدش را به طرز قابل توجهی کاهش خواهد داد و بعید هم هست که این دروازه‌بان به سبب وضعیتی که اکنون با آن رو به رو است بر این ماجرا اصرار و پافشاری کند و به احتمال زیاد در نیم فصل با دریافت دستمزدی معمولی استقلال را ترک خواهد کرد.
این جدایی هرگز با مقاومت باشگاه استقلال نیز مواجه نخواهد بود و فرهاد مجیدی به طور قطع با رفتن این دروازه‌بان موافقت خواهد کرد تا یک جای خالی نیز برای استقلال ایجاد شود و در نیم فصل بازیکنانی که از لیست بیرون مانده‌اند یا گزینه‌های جدید مد نظر سرمربی استقلال بتوانند لباس آبی به تن کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->